Kis lurkók naplója

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Linkblog

Dávidka szülinapja

2011.11.25. 16:19 - csikilany

Címkék: ünnep dávid baba

Az én szülinapom már feledésbe merült, de végre kereszttesó is egy éves lett és újra ünnepelhettünk!

Pénteken felkerekedtünk hát, beültünk a kocsiba, mentünk, mentünk, mentünk, aztán elaludtam, és arra ébredtem, hogy Dávidka már nem csak fényképről mosolyog rám :o)

Mozgalmas és mókás hétvége volt :o)

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Kukucs :o)

Zenebona és evészet

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Keresztapuval

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Mi vagyunk keresztapu rolós cégének a mesteremberei

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kukucs apa!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

És végre eljött az idő! 9 óra 40 perc, és Dávidka 1 éves lett!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Boldog szülinapot!

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Na, minden ajándék megvan??

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ők hárman

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Mi négyen

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Mi hárman

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 


Jó hogy felkeltél! Készülni kell a nagy bulira, hétalvó!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Simi simi

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tittiiii :o)

 

 

 

 

 

 

 

 



Na gyere húzzuk fel a zoknid és menjünk játszani!


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Mi nem csináltunk semmi rosszat :o)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kukucs! Megpörgetsz?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Kericsalád a vonatos tortával :o)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

És mi ketten a vonatos tortával :o) (Anya, szedjétek le ezt a csókos szájút már rólam - gondolhatta magában már Dávidka...)

A buliban nagyon jól szórakoztam!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

Boxoltam

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Csúszdáztam

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Csocsóztam

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Lufiztam (az összes lufit meg akartam szerezni!) - itt sajnos ki is durrant egy :o(

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 


Labdáztam (később összeszedtem, amit a nagyok kidobáltak)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Játszottam a nagyokkal

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Nézelődtem

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

És örültem Dávidkának

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Másnapi "már nem szülinaposka"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Dávidka egyik új játéka - anya tanítgatja...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

Pedig így gyorsabb!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

Ezt is megszereljük!

 

 

 

 

 

 

 

 


 

Kukucs!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kukucs!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hmm, de fincsiket ettünk (még keresztapu-fogta harcsát is, de pszt! apa nem akarja szétkűrtölni, hogy kannibálok lettünk) :o)

És indulás előtt még jól megszeretgettük egymást:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Barátnők 17 éve, feleségek 3 éve, anyukák szűk 16 hónapja illetve 1 éve, keresztanyukák pedig 13 illetve 8 hónapja:

A bejegyzés trackback címe:

https://kislurko.blog.hu/api/trackback/id/tr413411264

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása