Kis lurkók naplója

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Linkblog

Szülinap

2011.08.04. 22:00 - csikilany

Címkék: szülinap ünnep baba

És végre eljött a várva várt nap...

Anya gondosan megtervezett mindent. Délelőtt lementünk a játszótérre, hogy kicsit kinyújtsuk az alvásomat, és jól lefáradjak, hogy hátha hosszabbat alszom. Az első része sikerült is, délben gyorsan elaludtam. De nem aludtam egy órát se. Így anya kénytelen volt velem befejezni a tortát...  Ehhez képest teljesen megleptek, végig meg voltam illetődve...

A hosszú és későbbi alvás azért is jó lett volna, mert jobban bírom a délutánt, vagyis nem kell még egyet aludnom, és nyugodt nyafimentes ünneplést csaphatunk ha apa hazaért. Azért nem volt rossz így se :o)

Így jártam a szülinapomon (8. járó nap):

Így ünnepeltünk:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Tortakostolás

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Ízlik :o)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Még a nevem is rajta van! Én meg jó maszatos lettem :o)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ajándékaim (nagyszüleimtől, nagynéniktől és keresztszüleimtől)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Édi baba

 

 

 

 

 

 

 

 



Együtt


 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tortát eszek

Torta után még egy kis fincsi banán (a kedvencem!) :o)

Végül még anyát is megetetem :o)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Kipróbálom az új játékokat

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


De azért kicsit visszavonulok a kedvenc búvóhelyemre is :o)

Szombaton pedig elmentünk az állatkertbe - ez volt a szüleim ajándéka. De előtte találkoztunk Tamáskáékkal:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

És az állatkertben:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Megnéztük többek között a jegesmedvét...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

... az elfántot (természetesen többször is)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


(még elefánt iskolát is láttunk)

 

 

 

 

 

 

 

 

... a majmokat

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

... a makikat a fejünk fölött

 

 

 

 

 

 

 

 

 


... a teknőst és a többi állatot az üveg mögött
, és még sok más kisebb-nagyobb állatot

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A fókákkal nagyon szerettem volna labdázni, de anya túl erősen szorított

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Simogattam kecskét

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ez még vicces is volt :o)

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Megmásztam Noé bárkáját

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ültem babakocsiban...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


...és anya hátán

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(gyí lovam, gyíííííí!!)

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Kaptam puszit :o)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Apával

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Anyával

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Apa, mássz ki a képből!!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kislurko.blog.hu/api/trackback/id/tr543122354

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása