Kis lurkók naplója

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Linkblog

1 éve születtem

2011.07.29. 05:54 - csikilany

Címkék: hónap baba

1 éve ilyenkor nagy küzdelemmel jöttem a világra, 56 cm (valójában még 1 hónaposan is csak 50 cm voltam, úgyhogy tuti elmértek a kórházban) és 3200 gr-al születtem. Azóta 21 (vagy inkább 27?) cm-t és 5720 gr-ot nőttem, megtanultam fordulni (3 hónapsan), kúszni, mászni (6 hónaposan), ülni (7. hónap elején), felállni (7 hónaposan), kapaszkodva járni, és végül önállóan felállni (11 hónaposan) és önállóan járni (szülinap előtti héten).

A szám is sokat nőtt, már nem csak sírni tudok, de nagyokat kacagni, visítani, és hisztizni is. Beszélgetni is szoktam, de azt egyelőre még nem érti senki. Én viszont sok mindent megértek, még azt is, hogy "nem szabad!", de széles vigyorral addig nyúlok oda újra és újra (néha még meg sem érintem), amíg odébb nem teszik a csinos fenekem :o) Ha meg elvesznek tőlem valamit, szinten nagy hanggal jelzem, próbálok ijesztő lenni, de anyáék még nem ijedtek meg eddig tőlem...

Van 6 fogam (kettő lent és négy fent), amivel harapdálok is rendesen. Ha egyszer elkezdem harapni anyát vagy apát, hiába szólnak rám, én újra és újra beléjük harapok a kis éles fogaimmal :o) Néha csak úgy szó nélkül meglepem őket :D

Az alvásom még mindig nem kielégítő anya számára, de ez már az ő baja... Viszont az utóbbi hetekben az evőkém is elromlott, pedig jol étvággyal ettem mindent, egyesek szerint még sokat is. Anya először a melegre fogta, de aztán jött a hideg, és még mindig  kínlódtunk. Rájött, hogy biztos önállóan szeretnék enni, így hát kaptam kockákat csipegetni, és kanalat, villát is. Azóta úgy eszünk, hogy én csipegetem a kockákat, miközben anya próbálja trükkösen kanalazni a kaját a számba, aztán próbálunk kanállal is enni, de néha így is kevés jut a számba és sok a földre.
De íme az első próbálkozások:

Az elmúlt hónapban sokat tologattam mindenfélét, aminek valószínű az alsó szomszédok nem nagyon örülnek, de legyen ez az ő bajuk.

Telefonálni is tudok ám:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Képzeld, anyával mentünk a játszótérre és...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

És festeni...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Írni...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

És bevásárolni is :o)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Velencén nagyon megszerettem a pancsolást

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nagyon szeretem a kutyákat és madarakat, mindig teljes odaadással figyelem őket. De őt leginkább gyúrni szeretem és harapdálni :o)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hé, ez nem tartozik a hinta-palintába!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Vízi
hancur: Vigyázz, kész...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Vízi
hancur: rajt!

Vízi hancur: jó móka volt :o)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Látod mama, így kell!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nagyizok

Mamával játszunk

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

Kukucs!

 

 

 

 

 

 

 

 



Kukucs :o)

És megint kukucs :o)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Nyamm-nyamm-nyamm

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Egy kimerítő műtét után

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Haló, haló

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Jobban mutatok én ezen a polcon, nem?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



 

 

Anya kiteregetette a kimosott ruhákat, én meg...

Séta után

Így jártam (6. lépegetős napom)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Így ébredtem szülinapomon is pontosan születésem percében (5:54-kor)

És akkor ezúton kívánok nagyon boldog szülinapot magamnak ;o)

A bejegyzés trackback címe:

https://kislurko.blog.hu/api/trackback/id/tr143102561

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása