Kis lurkók naplója

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Linkblog

Velencei csobbanás

2011.07.20. 10:44 - csikilany

Címkék: velence kirándulás nyaralás baba

Velencén nyaraltunk.

Őszi hideg esőben mentünk és dupla takaróval takaróztunk, de nyári elviselhetetlen kánikulában jöttünk haza. Ettünk sok sok sárgabarackot, sétáltunk nagyokat, csobbantunk a tó vizében, és játszottunk Dávidkával meg keresztanyuékkal.

Tágas tér volt nekem a házban, kis medence az udvaron, egy labdát is találtam, amivel jókat hancúroztam. Lépcsőt is másztam.

A tóban meg jókat lubickoltam :o)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Indulááááás!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Egyik kedvence játékom mostanában a tologatás, és itt hely is bőven végre :o) Igaz mindenhol falba, ajtóba ütköztem :o(

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ki kéne próbálni!


 

 

 

 

 

 

 

 


Pancsi-pancsi

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Végre benne!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Lássuk mit írnak az okosok, hogy kell engem nevelni?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Végre megjött a meleg és csobbanunk!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Fincsi barack

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Így kell felállni!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Mászik a törölköző!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kukucs :o)

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Hát ti meg hogy kerültetek ide??

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Neked is van szád!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Már meg is kapom az első szülinapi ajándékot??

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Én is hoztam neked valamit, és itt kell megnyomni, hogy beszéljen és énekeljen :o)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Kukucs!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kedveseink

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Keresztanyu is szeret engem :o)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


És anya is szereti a keresztfiát :o)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Csajos pancsi

 

 

 

 

 

 

 

 


 


Babás pancsi

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 


Simi simi

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Lécci menjünk pancsolni!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Na végre!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Megfogjam vagy ne fogjam?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Együtt a vízben

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

Mit csináltok a hátam mögött?

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kislurko.blog.hu/api/trackback/id/tr333082749

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása