Kis lurkók naplója

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Linkblog

Már csak egy hónap...

2011.07.01. 11:45 - csikilany

Címkék: hónap baba

... és egy éves leszek!

Bizony, betöltöttem a 11 hónapot is a héten!

A hónap nagy részét Csíkban töltöttem, de erről már beszámoltam. Az elejét és a legvégét pedig itthon.

Ebben a hónapban is sokat okosodtam, ügyesedtem, sok új dolgot csinálok már... Egyre stabilabban allok, járok, már kétszer is felálltam kapaszkodás nélkül. De a mászást még mindig nem untam meg, szeretem nagyon, jó gyorsan haladok :o)

Megtanultam tapsolni, pancsolni a vízben, de a fejemet is tudom rázni két kezemmel (mint ahogy az öregek szoktak jajjgatni), és simogatni is tudom azt az édes kis pofimat :o)

 

Egyik nap pedig szépen kipakoltam a pelenkázó táskát, és felfedeztem a tartalmát:

 

Az elmúlt napokban pedig mikor keszültünk enni, mar újjongva mondtam, hogy "nyam nyam nyamm".

Az alvásról jót vagy semmit... Úgyhogy csak annyit, hogy Csíkban, de meg itthon is érkezés után két napig nagyon ügyesen elaludtam a kiságyban, de a hónapot katasztrófálisan kezdtük és zártuk. Vajon mi jön ezután??

Nagyon céltudatos vagyok és kitartó, ami így elsőre jól hangzik, de azért anyáéknak meggyűlik a bajuk ezzel... Pl. amikor a fejembe veszem, hogy a cipőkkel akarok játszani, vagy a babakocsi kerekével, vagy az anyósnyelvvel és annak földjével, stb, stb... Szóval hiába mondják kitartóan, hogy nem szabad, hiába veszik el tőlem, hiába visznek odébb, hiába adnak játékot a kezembe, én úgyis mindig visszamegyek és folytatom. Van amikor viccesre veszem, és masodpercenként odanyúlok, mire anya mondja, hogy "nem szabad", aztan ezt eljátszuk több tucatszor, a végén már csak mosolygok, és csak odalegyintek a kezemmel, annélkül, hogy megfognám. Jó móka :o))

A mai napon (igaz, hogy már a tizenkettedik hónapban vagyunk, de még csak a második napján) pedig ezt az új játékot találtam:

Anya kétszer megmutatta hogy kell megfordulni, és már ment is :o)

Hogy haragudtam erre a játékra még 3-4 hónaposan, mikor anya befektetett alá, hogy játszogassak vele... Csak jól elrugdostam, aztán elégedetten megfordultam és hívtam anyát játszani :o) Aztán mikor el kezdtem felállni, már nagyon szerettem zenéltetni és villogtatni a tetejét, most meg milyen jó lesz meghordozni a lakásban :o)) szegény alsó szomszédék... még jó, hogy napközben nincsenek itthon...

A formadobó játékot célszerű rendeltetése szerint használom, a kört már simán be tudom dobni a sütifaló bödönbe! Azt is tudom, hogy melyikbe is kell. A többihez még kell egy kis segítség, de a kocka is hamarosan menni fog :o) 

Egy esti kacarászás:

 

Egy nap a Margitszigeten:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Miután megetettek, kunyiztam egy "kis" banánt :o) 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nyami nyami...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Aztán egy kis pogácsát is...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Mikor minden elfogyott, füveztem egy kicsit...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Aztán ettem egy "kis" cipőt...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

És végül egy kis desszert...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Annyit ettem, hogy nem férek át...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Miután jóllaktunk, megnéztük az állatkertet is

 

Még néhány fotó az elmúlt hónapról:

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 


Gyereknapi ajándékom

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Móka

 

 

 

 

 

 

 

 


Puszi

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Fel kéne hívni apát...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Asszem be fogok szorulni, de majd anya segít :o)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ide már nem szorulok be :o)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hinta-palinta

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Elég komoly vagyok??

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Helló! 

A bejegyzés trackback címe:

https://kislurko.blog.hu/api/trackback/id/tr423029781

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása