Kis lurkók naplója

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Linkblog

Csíki vakáció

2011.06.29. 13:49 - csikilany

Címkék: baba csík

Június 7-én érzékeny búcsút vettünk apától, és beültünk a Dacia-ba, hogy szűk 3 hét alatt székelyt faragjanak belőlem, s kineveljék a pesti nyafizós stílust (elnézést a pestiektől, az olvasók kivételek ;o))

Erről Tamáska gondoskodott a legjobban ;o)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


De a vasárnapi mise alatti játék közben is akadtak derék csíki gyerekek, akik tettek róla, hogy ne a középpontban érezzem magam. Na de azért találkoztam szelídebb gyerekekkel is, és sok kisbabával.

Vakáció volt ez mindenkinek. Nekem kalandos utazás érdekes programokkal és sok játszótárs, apának csend és nyugalom itthon, anyának pedig sok sok segítség, későig alvás, lustálkodás, esti kimenők, biciklizés és barátnőzés.

Rámoltam konyhaszekrényt:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Játszottam elefántosdit:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Bujócskáztam:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Labdáztam:

 

 

 

 

 

 

 

 


Kinövesztettem az 5. fogamat (bár itt még a vámpir mosolyom látható):

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Zongoráztam:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


TV-t szereltem (tatától még veszek majd magánórákat):

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Miccseztem (volna, ha nem zabálják fel mind előlem míg én édesen alszok a friss erdei levegőn):

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Így csak a patak csobogását néztem...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 



tapsoltam...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


játszottam...

 

 

 

 

 

 

 

 



játszottam...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

játszottam...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

játszottam...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

játszottam...

 

 

 

 

 

 

 

 

 


játszottam...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

játszottam...

 

 

 

 

 

 

 

 

 


de azért csak jutott nekem is valami szerencsére :o)


Kaptam egy ölelős vízilovat (is):

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nyitogattam az erkélyajtót:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Barátokat szereztem:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

Tamáskával

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Timikével, Poráék legifjabb tagjával

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

Bogival

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Mátéval

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Grétivel

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Gergővel


Végül pedig megjött apapaa!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

És hazavitt minket...

A bejegyzés trackback címe:

https://kislurko.blog.hu/api/trackback/id/tr63024547

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása