Kis lurkók naplója

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Linkblog

Szokatlan hétköznap

2011.05.27. 12:01 - csikilany

Címkék: baba vendégek

Egyik nap anya telefonhívást kapott. Meghívtak minket Zsomborék, akikhez Borcsáék is megérkeztek. Voltunk már náluk pár hónapja, akkor is tetszett a hely és a fiúk, hát most egy egész napra mentünk, és gyerek is több volt, szép nagy zsivajt csináltak :o)

Egész héten ezt a napot vártuk, anya már nagyon be volt sózva. Végre társaság, végre egy kis kimozdulás, végre egy kis élet! Hát én is vártam már, szeretem a gyerekeket, és én is örültem, hogy nem anyával kell vitatkozni egész nap, hogy én már pedig nem akarok aludni, én már pedig nem akarok egyedül eljátszani, és én már pedig az ölében sem akarok nyugton ülni, "tegyél le" és "vegyél fel" könyörgések egész nap, és sosem érti meg, hogy mit is szeretnék...

Naná, hogy vártuk ezt a napot :o) Reggel úgy elmentünk, hogy épp a fürdetésre értünk haza, azzal is kicsit megcsúsztunk, mert én du. kicsit későn aludtam, de megérte :o)

Csodás élményekkel jöttünk haza, anyának pedig végre nem jutott eszébe, hogy mikor jön már végre apa :o) (Na meg nekem se :o))) Illetve azért estefele már igen, mert az esti alvásom miatt aggódott egy kicsit...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Zsomborral játszottunk

 

 

 

 

 

 

 

 


 



Csabi jól tűrte a barátkozást...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


... így puszit is kapott :o)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Péter nem tágított Süsü mellől...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 



... de a kis Borcsával összebarátkoztunk :o)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Volt hinta...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


... csúszda...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


... homokozó...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



... a legkisebbnek pedig babakocsi

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Boldog anyukák és legkisebbjeik :o)

 

 

 

 

 

 

 

 



Apraja-nagyja

Köszönjük a csodás napot!

A bejegyzés trackback címe:

https://kislurko.blog.hu/api/trackback/id/tr252936329

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása