Kis lurkók naplója

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Linkblog

Féléves lurkó

2011.01.29. 17:09 - csikilany

Címkék: hónap ünnep baba

Még egy ennyi, s tortám lesz gyertyával meg nagy csinnadratta! Igaz gyertyás tortám most is volt :o)

Mik is történtek ebben a hónapban??

Tovább fejlesztettem a mozgási készségemet, és már mindenhová eljutok, oda is ahová nem kéne :o) Aztán ha bajba kerülök, szólók anyának, ő kisegít, s minden megy tovább. Vagyis én megyek tovább :o)

Játszani úgy szoktam, hogy kiszórom a játékokat a zacskóból (időközben már teljesen szétszakítottam a zacskót, így anya lecserélte valami érdekes szögletes dologra - még kell egy kis idő míg rájövök, hogy ebből hogy tudom kiszórni őket), aztán kiválogatom sorra, hogy mivel akarok játszani. A játszószőnyeget már inkább takaróként használom, és arra, hogy a rajta levő játékokat jól megrágcsáljam.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Akkor most ezzel játszom egy kicsit!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jó móka :o)

Már egész jól felfedeztem a terepet, körbejárok mindent, bebújok az asztal alá, és amit tudok megkóstolok. Izgalmasak a bútorok, csak sajnos néha bántják a fejecském. És a legjobb a járólap! Anya mindent letesz a földre - szőnyeget, plédet, stb - de én úgyis mindig megtalálom :o)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Ezt is meg kéne kóstolni...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Na most innen hogy is mászok ki?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Az apás játékokat is nagyon szeretem:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Le kéne csavarni...

Szeretek kúszni, forgolódni, és négykézláb hintáztatni magam (ezt először 01.18-án fedeztem fel), és már az alsó polcokat óvhatják tőlem, mert 01.18-án a polcrámolásba is belekezdtem :o)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

Közben rájöttem, hogy minél magasabbra tolom fel magam, annál többet látok, így el kezdtem oldalra feltolni magam. De valahogy még fennebb kéne egy kicsit, és máris a fenekemen csücsülnék...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


De szeretek sikoltozni és szimatolni is:

 

Este mindig nagyon várom a fürdetést, tappancsot eszek és sokat pancsolok. Jó bosszantani apát ;o) A legjobb amikor felülve pancsolhatok :o) Jókat nevetünk :o)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Az elalvásban is tovább ügyesedtem egy fokot. Jó esetben a kiságyban alszom már el. De mire ezt megtanultam, alattunk lakásfelújításba kezdtek, szűk két hétre, állítólag most fejezik majd be, nagyon várjuk. Így aztán hiába kiságyban elaludni tudás, ha nem tudok pár percnél tovább aludni a zaj miatt. Ha az idő is engedi, menekülünk itthonról, s sétálunk amíg anya szét nem fagy. De babakocsiban már nem az igazi, sok a zaj, a látnivaló, és únok egy helyben feküdni, ezt szóvá is teszem mostanában gyakran.

Éjszaka már tudok 7 órát is egyben aludni, de azért volt pár katasztrófális éjszakánk, amikor többször ébredtem, mint pár hetesként, pedig már az éjszakai hasfájások is csendesülni látszanak, már éjjel is ki tudom űzni a csúnya manókat magamból 1-2 órás kínlódás nélkül is. Csak gyorsan száműzök amennyit tudok belőlük, aztán megpróbálunk tovább alduni, majd ismét száműzök gyorsan amennyit tudok és ismét megpróbálunk tovább alduni. Szóval igyekszünk végre megszabadulni a csúnya manóktól!!

Mire ide is eljutottunk, anya már ad valami fura ízű dolgokat kiskanállal. Eddig csak 1-1 kanál valamit kaptam, kicsit ismerkedtem az ízekkel, de az utolsó héten belevágtunk az evésbe.

01.06-án megkóstoltam egy kisebb kocka krumplit:

 

Pár napig baracklevet ettem, ez ízlett is nagyon :o) Aztán anya belecsempészett egy kis krumplit és anyatejet is. Várom a többit is. Mostmár belelendülünk :o)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hű de fincsi!

És így ünnepeltük a fél szülinapomat - anyával csak otthonkásan :o(:


 

A bejegyzés trackback címe:

https://kislurko.blog.hu/api/trackback/id/tr942576993

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása