Kis lurkók naplója

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Linkblog

Csíki télben

2011.01.06. 22:00 - csikilany

Címkék: karácsony csík

Sok hó és -25 fok. Ez van télen Csíkban. Na jó, nem mindig, de minden télen. Most is volt.

Névnapomra érkeztünk oda, ahol anyu felnőtt. Ott töltöttük a Karácsonyt és a Szilvesztert is. Mentünk látogatóba és jöttek látogatóba, jó nagy volt a jövés-menés. Az elején még tetszett is, de a végére megúntam. Voltunk dédiéknél, barátkoztam egy alig fiatalabb kislánnyal, akinek furcsa módon alig volt hangja (ellenben velem persze), meg idősebb kislányokkal is, de még egy pocaklakó fiúcskával is, akit izgatottan vártunk, hogy megismerhessünk, de úgy tűnik, őt kevésbé érdekeltük, jobban tetszett neki a pocakban. Hozzánk is jött mindenféle népség: rokon, barát, stb. Mindenki engem csodált :o)

Ide is jött az angyalka, megint kaptam szép ajándékokat, és szép nagy karácsonyfát sok szaloncukorral (ezeknek a csomagolása igen fincsi!). És sokat jártunk templomba, ahol néha nagyot aludtam, máskor pedig kíváncsi voltam mindenre és kikönyörögtem magam a babakocsiból. Ilyenkor megcsodáltak a nénik. Aztán ha anyáék visszatettek a kocsiba, én hevesen tiltakoztam, az emberek pedig megjegyzéseket tettek, hogy "más baba alszik ha beteszik a babakocsiba". Na ja, de én nem más baba vagyok kérem szépen!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 


Én is ott vagyok, csak édesen alszom!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

Jajj de fincsi ez a szaloncukor!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Az egyik új pulcsim - made by Vera nagyi

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 


Jéé, neki is van babakocsija?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kaptam egy kenyérkaréjt - végre valami kaja nekem is! Persze hamar kiveszik a kezemből :o(

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Jajj de szép a karácsonyfa...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Csináld még anya!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Jövőre melyik nap lesz a szülinapom?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

Ez a legjobb játék!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hmmm, és még finom is!

A bejegyzés trackback címe:

https://kislurko.blog.hu/api/trackback/id/tr332566144

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása