Kis lurkók naplója

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Linkblog

Szép város Szigetvár

2010.12.26. 22:22 - csikilany

Címkék: karácsony szigetvár

Én ott lakom a 6-osnál... Pontosabban egy 6-os útról nyíló kis utcában, és csak egy bő hétig laktam ott, nagyiéknál.

Nem is tudom hogy csempésztek oda apuék, mert egyszer csak úgy ébredtem, hogy azt sem tudtam hol vagyok, s aztán jöttek ezek a nagyiék, letámadtak, én meg először azt sem tudtam kicsodák... Hívtam is gyorsan anyut!

Aztán hamar megbarátkoztam velük, mert láttam, hogy szeretnek nagyon.

Miután megszoktam az új környezetet, jókat aludtam (legalábbis magamhoz képest), s egész nap csak a szemem dörzsöltem, anyu nem győzött csodálkozni, hogy milyen álomszuszék lettem.

Anyáék szájából addig néztem ki a kaját, hogy végül kaptam én is egy kis sütőtököt kóstolóként. Hát... Érdekes íze volt... Kicsit fanyalogtam, de azért lenyaltam anya kezéről, persze utána ki is csorgattam a nyálammal :o)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Anyu nagy örömére megint sok olyan fehér izé hullott, amitől ő teljesen megkergült, mindenáron ki akart menni játszani vele. Megmutogatta nekem is, kezembe adta, belenyomta a tenyerem is, de engem nem igazán hozott lázba. Se színe, se szaga (megkóstolni sajnos nem sikerült), de még csak nem is csörög. Aztán valami hóembert akart egyfolytában csinálni, s mielőtt eltűnt volna ez az izé meg is alkotta a remekművet. Engem addig apu kellett tartson, hogy figyelhessem, hogy is kell ezt csinálni, hogy jövőre már én is besegítsek neki (mert aput nem hozta lázba - hát annyira most engem sem...).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hát ez nem nagy szám, anya

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Mi meg Joe bácsi, a hó bácsi (de ő miért nem néz a fekete dobozra??)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Mostmár uncsi...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Miért hoztatok be? Olyan jó volt kint!!

A bejegyzés trackback címe:

https://kislurko.blog.hu/api/trackback/id/tr282537649

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása