Kis lurkók naplója

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Linkblog

Megkeresztelkedtem

2010.10.20. 22:12 - csikilany

Címkék: ünnep baba keresztelő

Október 9-én beléptem Isten népes seregének táborába Lajos atya, a szolgálatosai, szüleim, nagyszüleim és keresztszüleim segítségével.

Egy gyors kiokosítás után, melyet Lajos atya a hittanteremben tartott, átmentünk a templomba, és meghitt, csendes körülmények között megkeresztelt a kedves öreg bácsi, aki minden alkalommal gondosan figyelmeztette anyuékat, hogy a sapkát mostmár vissza lehet tenni a fejemre. Aranyos, hogy így aggódik értem :o) Szolgálatosainak Edi és Bibi nagynéniket kérte fel.

Volt ott olaj is, víz is, gyertya is, áldás is, ima is, csak az ének hiányzott. De erről én gondoskodtam! :o)

A ceremónia után engem letettek aludni, addig meg ők nélkülem koccintottak az egészségemre. Ezt jól megjegyeztem! Aztán meg elmentünk valami olyan helyre, ahol anyuék jóízűen tömték magukat. Úgy gondolták, én majd csak nézem... Hehe, egy frászt! Meghordoztattam a csinos kis popóm nagyival, nagynénivel, és keresztanyuval is, de Ernő papát is lázba hoztam, hogy elszórakoztasson. "Buci-buci"-t játszottunk. Mikor előre hajolt, koccant a homlokunk :o) Hamar rájöttem a játékszabályra, s onnantól már én is dőltem minden alkalommal. Csuda jó móka volt :o)

Utána otthon még tortáztak is a nagyok, én csak lestem, hogy mi is az, de nem akartak adni belőle :o( Még ezt is sajnálják tőlem...

De kaptam sok ajándékot, ölelést, puszit, mosolyt, jól körberajongott mindenki :o) Na meg kaptam két keresztanyát, egyet keresztapástól, meg egy tiszteletbeli keresztanyát :o) Tetszenek nagyon, meg is jutalmaztam őket a mosolyaimmal.

Anyuék nagyon izgultak, hogy milyen lesz a nap, hogy bírom majd, na meg ők is. De nem volt semmi gond, én szeretem a társaságot. Hogyis ne szeretném, mikor mindenki engem szórakoztat, szeretget és vígasztal :o) Nem is olyan rossz idekint, na...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
keresztségre várva...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Lajos atya és a szolgálatosok :o) (Vera nagyi kötötte a rucit)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Mosolygós fejmosás ;o)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Szüleim és keresztszüleim (apa a cameraman :D)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Miatyánk, aki a mennyekben vagy
- oá oá

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

én a nagyszájú vagyok ;o)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
kedves öreg bácsi

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

jé, ezt nekem hozták?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

cukrot, diót, mogyorót rejteget a zsákja

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

a kezem akkor is érdekesebb...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

mekkora keze van Gergő papának...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

buci-buci

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

szüleim :o)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
mikrobi, siess már kifele!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

mindenki kedvence :o)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
na ez az, amiből nem adtak nekem!! Csak elhúzták a mézes madzagot az orrom előtt...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


végre lazulás!

A bejegyzés trackback címe:

https://kislurko.blog.hu/api/trackback/id/tr782387293

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása