Kis lurkók naplója

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Linkblog

37. hét

2010.07.11. 20:31 - csikilany

Címkék: hét terhesség pocak

Betöltöttük a 37. hetet is, ami azt jelenti, hogy ha most megszületek már nem számítok koraszülöttnek. Persze ehhez a 2500 gr-ot is el kell érni, de nálam ez már régen nem probléma!

És igen, még mindig a szűkös pocaklakból jelentkezek.

Fejlődésemben semmi különös nem történik már, mostanra már hivatalosan is kész vagyok, de azért még születésemig tovább fejlődök, úgy, ahogy majd odakint is fogok napról napra. A tüdőmön dolgozok még tovább (bár a több hete folyamatos napi kb. 3x-i csuklásom azt jelzi, hogy az én tüdőm igenis rendben van), nő a hajam és a körmöm, és gyakorlok a kinti életre - erősítem a légzés, a szopás, az alvás, a kiváncsiság és a pisilés technikáját. Na meg nyomom anyát már mindenhol :o)

Egy átlagos 37 hetes teljes idős magzat mérete a tankönyvek szerint 47 cm, súlya pedig 2900 gr. Engem mostmár nem néz meg a fehér köpenyes bácsi, a múlt héten már leellenőrzött mindent rajtam, így nem tudjuk mennyit gyarapodtam, de kb. itt tarthatok én is.

A héten megvolt az utolsó vérvizsgálatunk is, most a fehér köpenyes bácsi vett vért anyutól, igen férfias módon :o) Azt is megengedtem még anyának, hogy levágassa a haját. Sőt még a vizsgálatok eredményeit is megvártam. Pénteken voltunk ismét a fehér köpenyes bácsinál, megnézte anya méhszáját, elégedett az eredménnyel, a múlt heti 3111-hez képest most 2111-nél tartunk (első szám a méhnyak hosszát, többi három pedig a méhszaj tágulását jelzi), így mostani tippje 1-1,5 hét. Viccesen azért megjegyezte anyuéknak, hogy vasárnap ügyeletes, de én még ma is vígan elvagyok idebent. Pedig apu is nagyon mára várt szülinapi ajándékként :o)

A vizsgálat után kirándultunk még egyet a Gellért hegyen, de a Szabadság szoborig nem jutottunk már fel.

Szombaton meg anyuék nélkülem köszöntötték fel nagymamit, mert nem várták meg míg felébredek, így most innen én is sok szeretettel köszöntöm szülinapja alkalmából! Ma pedig apát is :o) És üzenem, hogy bocsi apa, de azért nekem is kijár egy saját szülinap. Te sem akartál annak idején közösködni a nagyival, így gondolom megértesz engem ;o) Meg hát mi lenne most a VB döntővel ha épp anyu derekát kéne masszíroznod? ;o) És nem akartam kihagyni a fincsi tortát sem. Na meg a bolygóközi utazást a planetáriumban!

Egyébként meg fülledezünk a melegben, de én még nem tudom eldönteni, hogy itt jobb-e a kánikulában vagy odakint... És anyu sertepertél a lakásban, mint azt állítólag minden szülés előtt álló kismama szokta. Ahelyett, hogy pihenne... mert ha én megérkezem, igenis szeretném ha sokat foglalkozna velem, és nem fogom hagyni pihenni! :o)

Fotók a Gellért hegyi sétáról:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


5 évesek :o)

És apa szülinapi tortázásáról:

A bejegyzés trackback címe:

https://kislurko.blog.hu/api/trackback/id/tr72145057

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása