Kis lurkók naplója

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Linkblog

31. hét

2010.05.27. 15:50 - csikilany

Címkék: hét terhesség pocak

Kislurkó újra jelentkezik és beszámol a 31. pocaklaki hetéről :o) Ismét sok minden történt!

A tüdőm már jóval életképesebb lett, kiválasztotta azt az anyagot, ami szükséges a kuckómon kívüli lélegzéshez, így ismét nagyot nőttek a túlélési esélyeim.

Tovább híztam, így már az ereim sem áttetszőek, és a testzsír már a teljes súlyom min. 3,5%-át kiteszi. Ez születésig még 15% lesz! A bőröm is egyre szebb, egyre simább, kerekedik a pofim.

Sok hatás ér a kinti világból, és már nagyon is tudatosan kezelem őket, reagálok is rájuk. Ezt megmutattam anyuéknak is az UH-n, amikor összeráncoltam a szemöldököm, mert nem tetszett a hatás, majd utána mosolyogtam is pár másodperc múlva, mert ismét minden kellemes volt.

Viszont kezd egyre szűkebb lenni az otthonom, már nem tudok olyan nagy mozgolódásokat véghez vinni. Persze ez nem jelenti azt, hogy nem tudnék erőteljesen bokszolni és rugdolózni, legalábbis anyu szerint :o)

Szeretem így fejjel lefelé figyelni a világot, és szeretek anyu méhének legaljára elbújni. Jó bámulni anyu fenekét :o) Szép arrafelé a kilátás ;o) Persze a doktorbácsi nem örül ennek annyira, amikor megvizsgálni szeretne. Ahogy az elején a lábaimat rejtettem el mélyen, most úgy a buksim. Egyébként a lábaimmal messzire elérek, szeretem anyu bordáit is rugdosni meg a köldöke fölé is :o) Ha karba tett kézzel ül, megrugdosom a pocakján pihenő karjait :o) De apával is eljátszok ám, ő szeret mindig piszkálni, aztán és is jól visszapiszkálom :o)

Hosszomat 40 cm-re, súlyomat pedig 1600 gr körülire saccolják az okosok, de én már a 31. hét első napján is 1722 gr voltam az UH alapján.

Közben anyuék háza táján is sok minden történt, készítik már a kinti kuckóm is. Apa szorgalmasan festette a szobám, bár anyu párszor a körmére kellett nézzen, hogy becsületesen meg legyen csinálva ;o) Kirámoltak mindent, takarítottak, pakoltak, és még korántsincs vége! Először azt hittem költözni fogunk! Tegnap már a kiságyikómat is hazahozták és mellé a kókuszmatracot, ami majd remélhetőleg kitűnően támasztja a gerincem és jól szellőzik. Így lassan már az is készen lesz. De már kiskádat is vettek állványostul! Lassan-lassan talán mégiscsak sikerül beszerezniük minden szükségeset.
 

Apa fest, anya pedig két szekrény takarítása közben dokumentál :o)

A bejegyzés trackback címe:

https://kislurko.blog.hu/api/trackback/id/tr442032819

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása