Kis lurkók naplója

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Linkblog

28. hét

2010.05.11. 22:01 - csikilany

Címkék: hét terhesség pocak

Beléptünk a 3. trimeszterbe!

Még mindig nagyon jól érzem magam, bár mostmár tényleg kezd egyre szűkösebb lenni idebent, anyának már jóval a köldöke fölé is tudok rugdosni, miközben a fejem meg nagyon alacsonyan van a fehér köpenyes bácsi szerint. Szóval képzelhetitek hogy megnőttem :o)

Pénteken voltunk a bácsinál, aki ismét megjegyezte szép aktív és fejlett baba vagyok, tetszettem neki nagyon :o) Azt mondta, látszik, hogy anya mindenféle táplálékot megad nekem. Hát igyekeztünk is! Olyannyira, hogy én már 1350 gramm vagyok (3 hét alatt 550 grammot tornáztam magamra!), mikor a nagykönyvek még csak 1000-1200 grammot mondanak a 28 hetes babákra. Sőt már annyira okosodok is, hogy a fejem is nagyobb a 28 hetes babákénál, igazán elégedettek lehetnek velem! Én mondtam, hogy igyekezni fogok :o) Anya viszont még mindig nem hízott az a 1,5-2 kg óta, dehát nem is csodálom, én mindent elzabálok szegény elől ;o) A haskörfogata a 10. héttől már 17 cm-t nőtt, és ezt mind én csinálom!

Nő már a hajam, és szépen látható a szempillám és szemöldököm, majd a 31. héten megmutatom anyáéknak is a 4D-n. Már jól megerősödtek az izmaim is, de az agyam is olyan ügyesen kifejlődött, hogy már simán tudok reagálni érintésre, hangra, fényre, fájdalomra és ízekre is, mostmár nem csak érzem ezeket. De már emlékezetem is van ám! Úgyhogy vigyázzatok mit csináltok, mert mind megjegyzem, és majd jól visszakapjátok!! :D Arra is emlékszem, mikor múltkor anya jól megcsikizte a talpam, mondjuk ez tetszett :o) És ha úgy olvas, hogy ráteszi a könyvet a hasára, el szoktam játszani vele :o) Megrugdalom a könyvet, ami csak úgy ugrál anyu hasán :o)

Már azt is tudom, mikor foglalkozik velem az apu, és már régóta nem viccelődöm vele, mint még az elején tettem, hanem neki is megmutatom, hogy ki az úr idebent :o)

Az emésztőrendszerem is működik már, rakódik szépen le a magzatszurok a vastagbelembe, amit majd jól kitálalok mindenkinek ha kibújtam :o) Csuklani is sokat csuklok, dehát olyan jó néha belekortyolgatni a magzatvízbe...

A szemem is ki szoktam már nyitogatni, nézelődök idebent.

Pénteken minden rendben volt a fehér köpenyes bácsinál, anya méhszája még mindig zárt, így jól véd engem mindenféle kórokozótól, bár a hasa még mindig kemény neki, de egyelőre nincs veszély, csak sokat kell pihennie, és sok mindent nem tud megcsinálni már a keményedések miatt. Így mossa néha apa a koszos lábát pl :o)

Holnap ismét megyünk Csíkba a nagyszülőkhöz, már előre félek a hosszú úttól és sok zötykölődéstől, de egyelőre sajnos nem sokat tudok tenni ellene. Viszont ott majd lesz buli meg pihenés meg minden jó :o) Anya bemutat majd a volt évfolyamtársainak a 10 éves érettségi találkozón, ismét sok embert ismerek majd meg :o)

Hétvégén is nagy buli volt nálunk, vasárnap jöttek apa barátai kisbabával meg gyerekekkel, jó sokan voltunk, nagy volt a zsivaly. Apa a két és fél éves ikrekkel játszott, jól bírta a strapát, elégedett voltam vele ;o) Anya pedig a 77 napos kis Márkkal ismerkedett, tanulta a pelenkázás fortélyait, és egyéb hasznos dolgokat :o) Kaptunk praktikus babás könyvet, utónév könyvet, hogy legyen mit böngészniük anyuéknak, mert már nem ártana nevet is választani nekem, én meg csudaszép matricákat is kaptam a leendő szobámba, amit ezúttal a kis Márk már fel is avatott babaszobának :o)

És akkor néhány kép a hétvégéről:

Hé, mik ezek a tappancsok??

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Apa és a gézengúzok...


 

Anyukám

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Apukám

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jól leköröztem a négyes ikreket... De ők hová tűntek?? Apa biztos csal már megint!

A bejegyzés trackback címe:

https://kislurko.blog.hu/api/trackback/id/tr681992532

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása