Kis lurkók naplója

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Linkblog

26. hét

2010.04.27. 22:42 - csikilany

Címkék: hét terhesség pocak

És akkor az elmúlt hetem, a 26. betöltött pocaklaki hét...

Ezen a héten a hörgőcskék jutnak el arra a szintre a tüdőmben, hogy lélegzetet vehessek amikor majd szükségem lesz rá. Illetve a retináim is teljesen kialakulnak, már néha nyiladoznak a szemhéjaim is, így aztán a fényre is egyre érzékenyebbé válok, mint ahogy a hangokra is. Eddig csak hallgatóztam, mostmár leskelődni is tudok ám ;o)

A bőrömön át még mindig látni az ereket, de már kezd beopálosodni. Az egyre nagyobb zsírrétegtől már kevesbé ráncos és sérülékeny. Az idegrendszerem is fejlődik még tovább és ezzel a mérete is növekszik, gyorsabban terjednek az ingerek, fokozódik a tanulási képességem, memóriám fejlődése valamint a mozgásom koordinálása is.

Teljes hosszom kb. 35 cm, és 800-900 gramm vagyok (hát én már csak minimum 900 lehetek!) :o)

Mostanában egyre gyakrabban hallgatunk zenét, még táncra is perdülök közben idebent :o)

A hétvégén anyával tovább csinosodtunk, beszereztünk néhány tavaszi-nyári kismama ruhadarabot is, hogy ezután is szépek maradjunk. Hát hiába, a csajok már csak ilyenek :o) Én is kaptam 3 szép kis ruhácskát, jajj de várom, hogy rám adják már végre!! :o) Kaptam plédet és fürdőlepedőt is, illetve anya vett még szoptatós párnát is, ami multifunkcionális, és már használja is alváshoz. A babakocsi-láz tovább folytatódik, illetve már a szobám is nagyon tervezik, hogy milyen legyen, hogy szép legyen :o)

A bejegyzés trackback címe:

https://kislurko.blog.hu/api/trackback/id/tr631957716

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása