Kis lurkók naplója

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Linkblog

25. hét

2010.04.27. 21:40 - csikilany

Címkék: hét terhesség pocak

Halihooooo!!! Itt vagyok ám, csak kissé el voltunk foglalva mostanában :o) De most igyekszek egyenlíteni...

25. betöltött hét!

Voltunk a fehér köpenyes bácsinál a 24-25 hetes fordulón, neki is megmutattam, hogy micsoda nő vagyok, csak hogy tudja kivel van dolga ;o) Tetszettem neki most is, anyu hasából fejjel lefelé vigyorogtam kifele. Mindent meg tudott nézni rajtam, és 800 gramm-ra becsülte a súlyom. Hát ahhoz képest, hogy az okosok azt írják, hogy a 25. héten 700 gramm körüliek a babák, én ezt messze túlszárnyaltam, úgyhogy meg vagyok elégedve magammal, szépen izmosodok és hízok :o) Anyával már nem volt ennyire elégedett, a görcsök és keményedések miatt otthoni pihenésre ítélte. Így 1 hétig otthon voltunk. Mondta, hogy ha nagyon lusta lennék, feltétlenül menjünk ismét hozzá, de ezen anyu csak nevetett. Én meg a lustaság... ja, persze :o)

Egyébként jól fejlődök (mint a súlyom is mutatja), erősödnek a csontjaim és a gerincem, és a tüdőm is jól halad, a héten már csuklottam is néhányszor, anya mókásnak tartja. Engem inkább idegesít :o( Az orrjárataim is kitisztultak, orrlyukaim kinyíltak, így már tudom gyakorolni a lélegzés technikáját is, bár a tüdőmbe még csak a magzatvíz kerül be. A gerincem mostmár 150 ízületből, 33 porckorongból, 1000 ínszalagból áll! Szép számok ugye? Teljes hosszom pedig 33-35 cm körül van! Ez már nem kisebb egy boros üvegnél!!

Igen, ez vagyok én, itt anya pocakjában :o)

Még mindig szeretek rengeteget mozogni, anyu nagyon csodálkozik, hogy mennyi energiám van, és mikor alhatok, állandóan lenyűgözöm az erőteljes mozdulataimmal, amiket már kívűlről is lehetetlen nem észrevenni :o)

A héten voltunk cukorterheléses vizsgálaton is, ahol anyutól először éhgyomorra vettek vért, majd miután fél bögre "porcukrot" (glükózt) elkevert 2-3 dl vízzel, megitta és csücsült egy kemény széken 2 órát, ismét vért vettek. Teljesen jó lett az eredmény, így szerencsére nem vonják meg tőlünk az édességet ;o)

Közben anyáék elkezdték lázasan kutatni a babakocsikat, hogy milyet is, mennyiért is, honnan is. Remélem valami jó kis kocsit vesznek nekem. Ajánlom nekik, ha jót akarnak maguknak ;o) Lesik a kiságyakat is már. Nagyon készülnek az érkezésemre :o)

A bejegyzés trackback címe:

https://kislurko.blog.hu/api/trackback/id/tr131957501

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása