Kis lurkók naplója

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Linkblog

23. hét

2010.04.05. 20:08 - csikilany

Címkék: hét terhesség pocak

Üdv mindenkinek a 23. betöltött hetemben!

Remélem kíváncsiak vagytok, hogy hogyan fejlődöm! ... Egy erőteljes igent hallottam, ugyhogy akkor megpróbálom összefoglalni, hogy mi is történik mostanában lurkókuckóban :o)

A tüdőm szépen fejlődik, már anyáék is látták a héten UH-n, de még ügyeskednem kell rajta, hogy majd lélegezni tudjak ha kijutok.

De ami a leglátványosabb ezekben a hetekben: hájprodukció a javából :o) A bőröm még mindig nagy rám és ráncos, így mostmár tényleg igyekeznem kell, hogy belenőjjek :o) Még egyelőre bőven megférek a saját bőrömben ;o)

A körmeim mostmár elnyerik végleges állapotukat.

Folyamatosan izmosodok a sok-sok mozgással, amivel már nem csak anyát és apát örvendeztetem meg, mert aki figyelmesen nézi anya pocakját, az is láthatja a mozgásomat. Büszke vagyok magamra, jól produkálok! :o) Anya már aggódik, hogy örökmozgó baba leszek, úgy érzi sose alszok, csak mozgok és mozgok és rugok :o) Nagy partykat rendezek én idebent a "leánylakásban" :o)

Szeretem az édes ízeket, és szerencsére anyu is engem, mert a napokban sok édeset kaptam, jó ez a Húsvét ;o)

A magzatszurok is kialakul, ami az első székletem, így aztán már igazi emberke vagyok ;o)

Méreteim a héten 600 gramm körül és 30-31 cm körül alakulnak (hosszúságra már keveset növögetek, inkább a kg-kra húzok most rá).

Hát így állunk mostanában; nem unatkozunk egyáltalán :o)

A bejegyzés trackback címe:

https://kislurko.blog.hu/api/trackback/id/tr951897074

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása