Kis lurkók naplója

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Linkblog

21. hét

2010.03.20. 14:20 - csikilany

Címkék: hét terhesség pocak

Jelentem, már a 21. betöltött héten járunk! Olyan szépen fejlődök, hogy nemsokára már életképes leszek ha netán megszületnék, bár nekem még eszem ágában sincs itthagyni ezt a tágas lakást a privát uszodámmal, itt mindenem megvan :o) De mostmár napról napra fog nőni az életben maradási esélyem a méhen kívűl.

Szépen gyarapodok, testem 26.5 cm hosszú, súlyra viszont ismét sokat nőttem, 37-40 dkg vagyok már. Egyre több helyen növesztem a zsírrétegem, vastagodik a bőröm, már nem vagyok olyan kis soványka, szépen haladok a "husi baba" image felé :o) Ez már a mérlegen is meglátszik ha ráállunk anyuval, 1,5 kg-al nyomunk többet, mint a 12. héten.

Helyem még mindig bőven van, így sokat forgolódok, hol a fenekemen ülök, hol fekszek, hol teljesen összegubancolódok, néha már alig tudok kigabalyodni. Ezen kívül még sokat játszok a köldökzsinórral, szopom az újjam, sokat ásítok, hallgatózok, és nevetni is tudok már. Így telnek a napjaim, mozgalmas az élet idebent :o) Nagyon szeretek lubickolni, amit már apa is hall amikor ráteszi a fülét anya pocakjára. Anya meg csak irigykedik... Nem baj, neki kijut a sok rugdolózásomból, néha már fel is sziszeg, amikor a szerveit rugdosom. Bocsika, anyu ;o)

A minap már azt is felfedezték, hogy anyu hasán érezni és látni lehet, hogy épp hol vagyok (már ha éppen úgy fekszem). Találgatják, hogy vajon mim van ott, a fejem vagy a csinos popóm :o) És egyre többet kopogtatnak nekem, meg piszkálgatnak, hogy miért nem férnek a bőrükben??

Az ízlelőbimbóim is kifejlődtek mostanra, érzem az ízeket, amikor a magzatvízből nyelek, sőt minimális mennyiségű cukrot már fel is tudok venni és feldolgozni. De persze még a méhlepény táplál.

Az agyam is nagyon gyorsan fejlődik, egyre okosabb leszek! :o)

Hát ez történik mostanában lurkó háza táján...

A bejegyzés trackback címe:

https://kislurko.blog.hu/api/trackback/id/tr271854630

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása