Kis lurkók naplója

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Linkblog

Fiú vagy lány?

2010.02.26. 14:47 - csikilany

Címkék: nem pocak

E körül forog most minden anyuéknál. Izgatottan várják, hogy kiderüljön ki is vagyok én idebent :o) Szerdán nem mutattam meg magam ugye, így legközelebb majd két hét múlva lesz újra esély arra, hogy fény derüljön mit is rejtegetek annyira a lábam között.

Anyu addig emlegette apunak, hogy mindenki lányt mond, hogy apu most bekeményített, és mindenre azt mondja, hogy fiú vagyok, fia lesz, "tiszta apja lesz ez a fiú", és így tovább. Mintha befolyásolhatna ezzel engem :o) Anyu pedig csak mosolyog, de titkon reménykedik, hogy kislánya fog születni. Bár azt leszögezték, hogy mindegy ki jön, csak megszülessen, és mindene meglegyen, az egészsége is!

Nekem azért tetszik ez a játék :o)

Lássuk csak miért lennék fiú vagy miért lány:

Először is, anyu lurkónak szólít engem, amit az apukája szerint fiúkra szoktak mondani. Persze anyu ezt semlegesnek tartja, hiszen nem szeretne fiúzni engem, mikor lány vagyok :o) De lehet hogy ez valami megérzés lett volna? Aztán az elmúlt 1-2 évben anyuék körül született gyerekek valahogy mind fiúk, alig akad 1-2 kislány. Úgy látszik pasi invázió van... De így kivel fogunk majd csajozni?? Na meg anyu unokatesóinak is eddig mind fiai születtek/nek, szóval az összes dédunoka fiú ezidáig. Valaki azt is mondta anyunak, hogy a hasa alakja olyan kisfiús kismamás. Ráadásul apu kisfiút szeretne inkább, és úgy az érkezésem alapján, mint ahogy az UH-n is bebizonyosodott, szót fogadok neki.

Kislány... Hát ezt nagyon sokan mondják rám, és meg kell hogy mondjam nagyon magabiztosan állítják. Múltkor egy kismama boltban is azt mondta a kismama eladó, hogy mivel a pesti oldalról érkeztünk, tuti kislány leszek, mert eddig akik Budáról mentek be hozzá az üzletbe, azok kisfiút vártak, akik pedig Pestről, azok kislányt. Ráadásul a doki is azt mondta a szerdai UH után, miután ugye nem látott semmit a micsodámból, hogy azért van egy sejtése, és kislányt mondott. Anyu szerint meg a kislányok ilyen szégyenlősek, mint én. Aztán ott van az, hogy ha már apunak ennyire szót fogadok, miért ne örvendeztessem meg anyut is, hiszen mégiscsak ő az, aki engem hord, táplál, és majd a világra hoz, és otthon marad velem... Na és a sok srác akik mostanában születtek kivel fognak csajozni ha én is fiúnak születek?

Na, kisfiú vagy kislány vagyok? Vajon kiderül ez két hét múlva? Vagy szégyenlősködök tovább?

A bejegyzés trackback címe:

https://kislurko.blog.hu/api/trackback/id/tr931792370

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása