Kis lurkók naplója

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Linkblog

17. hét

2010.02.19. 20:44 - csikilany

Címkék: hét terhesség pocak

Üdv ismét lurkókukckóból, amit már olyan szépen kibővítettem (lásd anyu sorra teszi el a régi cuccait a szekrény mélyére), hogy most szép tágas lakásom van, ahol kedvemre fickándozhatok :o)

Közben növesztem a zsírrétegem, ami a lurkókuckó időszak végére már 2-6%-át is kiteszi a súlyomnak. Ez azért fontos, hogy a testhőmérsékletem majd odakint is megtartsam. Mostani súlyom már 150 gramm körül van, úgyhogy máris elkerültem a méhlepényt a súlyversenyben!! Ülőmagasságom kb. 13 cm, teljes hosszom meg úgy 18 cm. Szeretem szopni az újjam, de mozgatni is őket.

A kinti zajokat már nagyon jól hallom! Ha túl hangos valami, az viszont nem tetszik :o( És sajnos elég zajosnak tűnik ez a kinti világ...

Jövő héten ismét találkozunk anyával, igyekszem majd most is integetni neki! De azt még meggondolom, hogy a micsodám megmutatom-e, ugyanis kissé szégyenlős vagyok :o)

Vicces, hogy mindenki tippelgeti, hogy kislány vagy kisfiú vagyok :o) Jókat nevetek idebent. Sokan mondják, hogy kislány vagyok, meg hogy anya lányos anyuka típus. Hát majd meglátják ha megérdemlik :o) Anya szeretne egy kislányt, apa viszont kis kukacnak örülne jobban. Mindig játszanak egymással ezen :o) Mókásak :o)

Na most megyek vissza hancúrozni! Majd még jelentkezem!

A bejegyzés trackback címe:

https://kislurko.blog.hu/api/trackback/id/tr631773978

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása