Kis lurkók naplója

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Linkblog

Pilis helyett Szentendre

2010.02.16. 12:13 - csikilany

Címkék: pocak szentendre

A múlt hétvégét annyira élveztük Dobogókőn, hogy anyuék meg akarták ismételni. Már ki is nézték, hogy a Pilisben túráznak majd, Rám-szakadék meg hasonlók.

De aztán egész héten hol az eső esett, hol a havaseső, és olvadás is volt, na meg kamáslit se kaptak, hogy ismét ne legyen csurom víz a cipőjük a sok hótól... De a döntő dolog apu lustasága volt! Így aztán szombaton jól otthon maradtunk.

A hétvégi program jó része anyu ruhatárának bővítése volt, mert már nagyon nem férünk bele a régi cuccaiba (nem is tudom mit gondolt, hiszen már ketten vagyunk!!). Így aztán péntek este is vettünk néhány új ruhadarabot, szombaton is, de még vasárnap is :o) Legfontosabb a nadrág volt, mert azok fogynak a legjobban.

Vasárnap viszont volt egy rossz élményem, ami miatt meg is büntettem az anyut! Malacsültet készítettek hétvégére apuval, ebből evett éppen egy ideje, amikor nekem már elég volt belőle. De ő nem akarta megérteni, és az utolsó két falatot még mindenáron le akarta gyűrni. Hát én gondoltam, ha te így, akkor én is így, és gyorsan felküldtem :o)

Aztán anyu csak nem fért a bőrében, hogy nem mentünk kirándulni, így meggyőzte végre aput, hogy vasárnap menjünk ki Szentendrére. Nagyon szép idő volt, végre a nap is sütött, így nagyokat sétáltunk a központban és a Duna korzón. A Valentin napot is megünnepelték két kis szivecskés marcipánnal, ami nekem is nagyon ízlett :o) De a sok séta közben megfeledkeztek arról, hogy én már ennék is valamit, így aztán volt időm a dörmögő medvét megszelídíteni mire végre este beültünk egy étterembe, ahol szarvassültet ettünk anyuval :o)

Hát így telt a hétvégénk...

A bejegyzés trackback címe:

https://kislurko.blog.hu/api/trackback/id/tr571762873

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása