Kis lurkók naplója

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Linkblog

16. hét pocakkal

2010.02.13. 17:24 - csikilany

Címkék: hét terhesség pocak pocakfotó

16. héten járunk. Több mint 100 gr-ot nyomok, és kb. 16 cm vagyok :o) Anyu már nem tudja felvenni a régi nadrágok 80%-át, így megörvendeztette magát az első kismama ruhadarabokkal :o)

Kedvenc időtöltésem a bukfencezés és rugdolózás. Azon vagyok, hogy anyu végre megérezze a mozgásomat, de ahogy elnézem, ez még eltart egy ideig...

A héten ismét szuri volt, a 16. hetes vérvizsgálat miatt. Kissé sokat kellett várakoznunk, és anyu nem reggelizhetett előtte, úgyhogy megint elszórakoztatott engem a dörmögő medve... Legközelebb a 18. héten látnak majd újra engem. Még meglátom, hogy elárulom-e akkor nekik, hogy kislány vagy kisfiú vagyok. Titkolózni is jó dolog ám ;o)

Anyuékat egyre jobban hallom, apa sokat bohóckodik :o)

Na és íme anya és lurkó az új kismamanaciban, ami nekem is nagyon tetszik :o)

A bejegyzés trackback címe:

https://kislurko.blog.hu/api/trackback/id/tr581755208

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása