Kis lurkók naplója

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Linkblog

21 hónap

2015.08.11. 15:05 - csikilany

Címkék: hónap Eszter

Ebben a hónapban is sokat ügyesedtem, egyre többet "beszélek" és már énekelek is!

Egyre több állatot utánzok: a "vau" és "miáu" után mostmár "huhuhu" a majom, "m-á" a szamár, "sssszzzzz" a kígyó, "mmmmm" a boci.

A hónap elején el kezdtem dalolni a Lassan jár a csigabigát, szépen tisztán, s azóta is nagyon sokat dudorászom (pá-pá-pá-pá vagy hm-hm-hm-hm-vel). És ügyesen rajzolom is a csigabigákat!

Micát mindenben azonnal utánozom, én is mindig azt akarom csinálni, amit ő, s a bohóckodásban is rögtön partnere vagyok.

De volt egy-egy hét, amikor mica a nagyiknál vakációzott, és akkor nagy volt a csend és nyugalom, nem voltak őrült bohóckodások.

Gyakran szokott elöntetni a szeretgető hajlam, és olyankor mindenkit puszilgatok és ölelgetek, és nem bírom abbahagyni :o)

A nagy melegben gyakran vagyok pelus nélkül az udvaron, mert pancsolunk, és amikor pisilni kell, jelezni szoktam, összeszorítom a combjaimat, a kezem is odateszem, nem engedem, hogy jőjjön, de anya hiába visz el pisiltetni, még nyomok is nyögve, de nem jön semmi, kénytelen rám pelust adni.

A bejegyzés trackback címe:

https://kislurko.blog.hu/api/trackback/id/tr227650908

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása