Kis lurkók naplója

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Linkblog

38-39 hónap

2013.11.14. 12:51 - csikilany

Címkék: hónap Viki

Elkezdtem az ovit, s várom a tesót...

Hát... nem telnek zökkenőmentesen a heteink...

Az ovit nehezen fogadtam el, nehezen szabadultam fel, tiltakoztam minden erőmmel... 3 hét ovi után, amikor már épp kezdtünk jó úton haladni, lebetegedtem. Egy hét otthonlét után kezdhettünk mindent elölről. Nagy nehezen ismét visszaszoktam. Az óvónénik unszolására már nem csak velük, hanem a gyerekekkel is játszok. Legjobb barátom Vitéz és Lili, de Regit is sokat emlegetem, meg néhány másik gyereket is. Sárával és Zorkával pedig akkorákat játszok a játszótéren, mint még soha, pedig együtt nőttünk fel a játszón...
Azért dacolok ám rendesen, 1-1 kis ideig minden nap bepisiltem alvásidőben, pedig nem is aludtam. Aztán amikor ez megszűnt, el kezdtem rendetlenkedni és hangoskodni. Énekelek, rugdalok mindent a lábammal, csörgök-zörgök azzal, amit elérek, stb stb. Nem vagyok hajlandó aludni. S október végére már otthon is bevetettem az alvás elleni tiltakozásomat, megy a kínlódás, harcolás... Kijelentem, hogy nem fogok aludni, és mindent megteszek, hogy ne sikerüljön... Aztán persze nem bírom a délután hátralevő részét...

Az ellenállás nagyon megy minden másban is, az egész napom ebből áll otthon, anyáékat rendesen kicsinálom... Persze azért nekem se lesz jó a vége, mindig megy a hiszti, sértődés, nem szoktam jól járni én se, de azért folytatom utána is a dolgot. Hát így telik a 39. hónapunk, a tesó érkezése előtt...

A tesót azért várom, készülök nagyon, sokat babázok, pocakosat is játszok. Egyre többször teszem be a babámat a blúzom alá. Egyik nap már így mentem a sókuckóba is anyával villamoson. Jó fél órás út volt, s ketten mentünk pocakosan. Egyszer kilógott a baba keze, mondtam anyának, hogy megsimogathatja, de aztán visszatettem, mert "még nem születik meg, csak később!" Anya hasa pedig egyre többet keményedik és fájdogál, mert készülődik kifele a hugicám. A nevét még nem tudjuk, csak majd ha megszületik.

Gyerekszájak:

Doktornénist játszottam. Megvizsgáltam a betegeket, kértem a következőt, pont mint a doktornéni a rendelőben. Aztán kimentem anyához a konyhába, és mondtam, hogy "Na, megvizsgáltam minden beteget. Ma nem voltak sokan. Mehetek haza." Anya kérte, hogy a logicot tegyem közben a helyére ha már nem játszok vele, de én meg kioktatóan replikáztam: "De anya, a doktornénik nem játszanak logicoval! Ők a beteg gyerekeket gyógyítják!", s azzal tovább álltam.

Egyik este vacsorához keszülve ezt kérdeztem anyától: "Anya, az asztalra fel szabad másznom?" A válasz persze egy határozott "nem" volt. Erre én: "De akkor apa miért ült rá amikor nézte a TV-t??!!" Aztán együtt jól megszidtuk apát :o)

Továbbra is a világos kék a kedvenc színem. Egyik nap, amikor szokás szerint kézmosás közben nézegettem magam tükörben, mondtam anyának, hogy "anya, vegyél nekem hajpántot, jó? Olyan virágosat! Világos kék legyen!!! Világos kék virágos, jó?" S ha valami világos kék színű (még a közepes kék is beletartozik), arra mindig elmondom, hogy "ezt szeretem", "ez a kedvencem".

Skype-oltunk Ida néniekkel:
Ők: "Mondj egy verset nekünk,"
Én: "Nem tudok, mert meg kell gyógyuljak. Egész éjjel beteg voltam valahogy."

Főzőcskéztem, de közben pisilnem kellett. Miközben szaladtam a wc-re, kértem, hogy "Anya rendezd el a dolgokat addig." Aztán mikor kész voltam, kérdeztem, tőle, hogy "Anya elrendezted a dolgokat?", s mikor láttam, hogy valóban elrendezte, akkor megdícsértem: "Jajj de ügyes vagy!"

Gyurmáztam, és ahogy nyomtam kifele a gyurmát a nyomóval, mondtam, hogy "kimerészkedik a gyurma".

Főztem anyának, aztán ezt mondtam neki: "A lényeg az, hogy most te főzzél nekem."

Fotók:

38ho_Leventevel.jpg



Régi bölcsis társammal, Leventével a játszón (oviban külön csoportba járunk, de néha odamegyek hozzá játszani az udvaron)

38ho_festo.jpg



A festő

38ho_iro.jpg

38ho_iro2.jpg



Az író

38ho_pocakos2.jpg

38ho_pocakos.jpg



Nekem is ott a pocakomban anya kistesója!

38ho_konyoklos.jpg



Na?

38ho_dominos.jpg

Házikó kisbabáknak és anyukáiknak kerítéssel

38ho_ruhas.jpg

38ho_ruhas2.jpg



Téli ruhapróba

38ho_sokucko2.jpg

38ho_sokucko.jpg



Sókuckózunk takony ellen

38ho_maszat.jpg



Maszat

38ho_kancsi.jpg



Bandzsítani is tudok anya bánatára...

38ho_Vitez.jpg



Ovis szerelem (Vitéz)

39ho_esos.jpg

39ho_maszokas.jpg

39ho_tataval.jpg

39ho_tataval1_1.jpg



Na ki eszik gyorsabban?

39ho_hordozos.jpg

39ho_attilaval.jpg

Csikizés Attilával

39ho_furulyas.jpg



Furulya

39ho_fozos.jpg



Kész a vacsora!

39ho_bevasarlos.jpg



Megyek bevásárolni!

39ho_teregetos.jpg



Várj anya, segítek!

39ho_telefonalos.jpg



Most telefonálok, ne zavarjatok!

39ho_fazos.jpg



Anya, gyere, nézd meg! - reggeli felöltözés helyett... 

39ho_baratkozos.jpg

Barátkozás a busz parkolójában

Október elején Szigetváron is jártunk, anya nélkül (őt a pocakja már nem engedte), és egyúttal Pécset is megnéztük:

39ho_Pecs01.jpg



Ebédre várva

39ho_Pecs02.jpg



Az ebéd

39ho_Pecs03.jpg



És a játék

39ho_Pecs04.jpg



Meglátogattak másik Vikiék minket, és hoztak cuccokat a tesónak:

39ho_Vikiekkel.jpg39ho_Vikiekkel01.jpg



Pocak szeretet:

39ho_pocak01.jpg



Nagy ölelés a tesónak :o)

39ho_pocak02.jpg

És egy óriás puszi is :o)

39ho_pocak03.jpg



Itt a lábikója :o)

Remekműveim:

38ho_esosrajz.jpg



Süt a nap, felhős az ég, és esik az eső bele a Dunába

38ho_viragrajz.jpg

38ho_viragrajy2.jpg



Már virágot is rajzolok!

38ho_dunarajz.jpg



A hullámzó Duna

39ho_kifestos.jpg



A tündér szárnyát, a méhecskét és a madárkát anya színezte ki, a többit én

38ho_ovisrajz.jpg

39ho_festos1.jpg

39ho_festos2.jpg

39ho_festos3.jpg



39ho_hajtogatos.jpg

Hajtogattam

39ho_rajz.jpg



Rajz a tesónak

39ho_rajzlista.jpg

Bevásárló lista és virág

Videók:

Kisbabát alakítok

Csúnya mese

Tollbamondás

Sára pajtásommal a játszón

Őszi szünetben, utolsó előtti pocakos napon még Ringatón és Zeneovis foglalkozáson voltunk

És ismét egy kedvenc Kolompos koncert

A bejegyzés trackback címe:

https://kislurko.blog.hu/api/trackback/id/tr115534737

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása