Kis lurkók naplója

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Linkblog

Búcsú a bölcsitől

2013.09.24. 21:33 - csikilany

Címkék: bölcsi Viki

Ovikezdés előtti héten Vera mamával vakációztam, de egyik délelőtt bementünk a bölcsibe, és elbúcsúztam mindenkitől.

A gondozónéniknek ajándékot vittem, többek között az általam készített portréjukat is:

bolcsi_bucsu1.jpg



Anikó

bolcsi_bucsu2.jpg



Berni

bolcsi_bucsu3.jpg



Berni mégegyszer (rajzolás közben soroltam, hogy épp mit rajzolok: lábikói, válla, hónalja, könyöke)

bolcsi_bucsu4.jpg



És a kezeim!

Amikor pedig hazaindultunk, megálltam a bölcsi kertkapujában, visszafordultam az udvar felé és szótlanul álltam egy kicsit. Akkor bucsúztam el véglegesen a bölcsitől és a gondozóktól...

A bejegyzés trackback címe:

https://kislurko.blog.hu/api/trackback/id/tr495532216

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása