Kis lurkók naplója

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Linkblog

Csíkban

2012.12.13. 22:39 - csikilany

Címkék: csík Viki

Október végén megátogattuk Vera mamáékat Csíkban.

Nyár óta sokat változtam... Már jobban együttmüködtem a gyerekekkel (valószínű a bölcsi hatása), és dédi mama állataival már nem akartam játszani, de még kínozni se őket, hanem erősen féltem tőlük. Amikor Vera mama az istálló fele vette az irányt velem, és sikítani kezdtem :/

Mamáékkal és anyáékkal sokat játszodtam a "melyiket kéred/választod" játékot. Két kezemben két játék volt, és amelyiket kérték, azt odaadtam. Vagy amelyiket én gondoltam :o) Így gyakorolgattam az adást.

Gyorsan elsajátítottam a székely -e kérdőszócska használatát, s azóta is előszeretettel használom: már nem "tudod?" és "látod?", hanem "tudod-e?" és "látod-e?"; "kérsz még-e?", stb.

És jőjjenek a képek, videók:

28ho_csik_tata1.jpg



28ho_csik_tata2.jpg

Tatát nem kíméltem :o)

28ho_csik_gomba.jpg



28ho_csik_gomba2.jpg



28ho_csik_gomba3.jpg



Gombásztunk is, igaz kevés sikerrel jártunk...

28ho_csik_gomba4.jpg



Én közben karácsonyfát is díszítettem

28ho_csik_gomba6.jpg



Szép volt az erdő!

28ho_csik_kapu.jpg



Kukucs

28ho_csik_alvas.jpg



Pssszt! Alszunk!

28ho_csik_mama1.jpg



28ho_csik_mama2.jpg



Mamával is lehet bohóckodni :o)

28ho_csik_Tamaskaval.jpg



Tamáskával játszunk

28ho_csik_Tamaskaval2.jpg



Puszilkodás

28ho_csik_Kende.jpg



Kendéről nem bírtam levenni se a szemem se a kezem... Azt se vettem jó néven, amikor elvitték megetetni. Ő volt az én játék babám. Hiába magyarázták, hogy így se szabad, úgy se szabad...

28ho_csik_temeto.jpg



Temetőben Dédiék sírjánál

28ho_csik_Attila.jpg



Boldog szülinapot Attila!

28ho_csik_szalto.jpg



Egy szaltó micának

28ho_csik_szalto2.jpg



Egy pedig az elefántnak

28ho_csik_Greti1.jpg



Grétinél gyurmáztunk az ajándék gyurmával

28ho_csik_Greti2.jpg



És táncoltunk

28ho_csik_Emoke.jpg



Emőkével

A bejegyzés trackback címe:

https://kislurko.blog.hu/api/trackback/id/tr394905317

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása