Kis lurkók naplója

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Linkblog

Mikulás

2012.12.09. 23:19 - csikilany

Címkék: ünnep Viki

Idén izgalommal tele vártam a Mikulás bácsit, és többször is találkoztam vele.

Először egy bulin találkoztunk. Egy csúnya krampusszal érkezett... Krampuszokról nem is hallottam még, erre odatalált a legrondább. Amikor megjelent a Mikulás bácsival, csak sikítani tudtam, s még sokáig reszkettem anya kezében, s nem tudtam levenni a szemem a csúnya szájáról, szeméről, és orráról. A Mikulás bácsihoz is alig mertem odamenni miatta, és nem is hagyta, hogy szépen elénekeljem az éneket, folyton rémisztgetett a csúnya villájával.

Aztán anya munkahelyén is találkoztam a Mikulás bácsival. Ide szerencsére kedves krampuszok kísérték.

IMG_9443.jpg



IMG_9458.jpg



Itt volt sok színes lufi is :o)

Majd a bölcsiben is hozott ajándékot! Oda már nem merték elkísérni a krampuszok! És ott többször is meglátogatott minket mielőtt az ajándékot hozta. Megsimogatta a buksimat, megleste, hogy mit csinálunk, s mi mindig énekeltünk és verseket mondtunk neki. 

Végül pedig otthon is hozott ajándékot, de akkor nagyon siethetett, mert nem találkoztunk, csak telerakta az ablakba kitett csizmámat, és már ment is tovább a többi gyerekhez. Azért én így is nagyon örültem az ajándékoknak :o) Mind bevittük a szobámba, és kijelentettem, hogy ott maradnak velem éjszakára. Másnap pedig reggel is és bölcsi után is rögtön az ajándékokhoz szaladtam, és azokat csodáltam.

IMG_9474.jpg



IMG_9507.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://kislurko.blog.hu/api/trackback/id/tr414955800

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása