Kis lurkók naplója

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Linkblog

Szigeti veszedelem

2010.10.05. 22:14 - csikilany

Címkék: baba szigetvár

Ostrom alá helyeztük Szigetvárt egy szűk hétre!

Megnéztem hol laknak Harcsa nagyiék, és hol nőtt fel az édes jó apám. A jó levegőn szépen gyarapodtam, anyuék csak lestek mikor hazajöttünk és izgatottan a mérlegre tettek. Egy hét alatt 200 gr-ot híztam lekörözve addigi rekordjaimat. Volt is nagy örömködés :o)

Jól telt az a hét, nagyiék sokat kényeztettek, Ernő papa kalapját emelve hódolt mindig előttem, Csöre mama pedig sokat ringatott. Volt is böjtje mikor hazaértünk... Azóta se tudnak nappal letenni aludni (pont mint 6 hetes korom előtt).

De még Mohácson is küzdöttünk egy délután, na persze nem a törökökkel, hanem Bokodiékkal. Helga baba nagyon barátkozós volt, mindig a kezem fogta és sokat beszélt hozzám. Ezt még nekem is meg kell tanulnom, hogy viszonozni tudjam... Egyelőre csak néztem tágra nyílt szemekkel, és megfigyeltem az ugráló Emmát is.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

A bejegyzés trackback címe:

https://kislurko.blog.hu/api/trackback/id/tr942348203

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása