Kis lurkók naplója

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Linkblog

33. hét

2010.06.18. 16:34 - csikilany

Címkék: hét terhesség pocak

Már a 33. héten is túlvagyunk, ígyhát gyorsan beszámolok, hogy mi minden is történt...

Ezen a héten is a növekedésre és hízásra koncentráltam, de az utolsó hetekben már ez a feladatom, hiszen minden szervem kifejlődött, egyedül a tüdőm fejlődik tovább az utolsó pillanatig (légzési rendszerem mostmár majdnem teljesen kifejlődött), na meg az immunrendszerem, ami majd kinti életem során fog egyre jobban erősödni.

A magzatvíz elérte a maximális tartalmát, ami elméletileg 1 liter. Ehhez még én is simán nyomok már 2 kg-t (hivatalosan is 1.8-2 kg egy 32 hetes magzat súlya, és 43-44 cm a hossza), na és még a lepény is, szegény anya :o)

A szemem már tökéletesen működik, nem csak a fényt és árnyékot észlelem, hanem az éles körvonalakat is. Amikor nem alszom, legtöbbször nyitva tartom a szemem. Az idegrendszerem is igen fejlett, jól tájékozódok idebent.

Szép izmos lettem már, anya csak sziszeg miközben én mocorgok :o)

Anyát meg utolérték az utolsó trimeszter kellemetlen velejárói. Nem csak a dereka fáj állandóan, de éjszaka is rosszul alszik, hol a hasa feszül, hol én ébresztem fel, hol a lába görcsöl be. Kitartás anyu!

Ezen a héten ellátogattunk a kórházba is ahol születni fogok. A főorvos megválaszolta a sok kíváncsi kismami és kispapi kérdését, és megnéztük a szülőszobákat is. Egész kellemes hely, talán menni fog a dolog :o)

Pénteken anyu a munkatársaival bulizott a főnöke balatoni szőlőbirtokán, ahol én elárulom, megivott egy pohár bronzérmes tramini bort! Bevágott néhány marék sajtot is retekkel és finom paradicsommal, de az epret és cseresznyét is marékszámra zabálta. Na jó, a marhapörköltről már lemaradtunk, a főnök kicsit lassú volt, így végülis nem zabált annyit mint egy bálna... Itt a bizonyíték is az eperzabálásra:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

És az ott a pocakjában nem dinnye, hanem én vagyok!!! :o)

Innen pedig Szigetvárra utaztunk nagyiékhoz, ahol dögmeleg volt végig, és sok szunyog. Anya csak lihegett egész nap, nagyon rosszul érezte magát a kánikulában, és azóta is örül a 20 fokos esős szürke időnek, és reménykedik, hogy minél tovább így marad :o) Nagyinak is megmutattam magam, kinyomogattam a fenekem meg a lábaim, jókat nevetett rajtam :o) Vasárnap pedig vendégek is jöttek, apu rokonai, volt nagy dínom-dánom, és a nagynénim szülinapjának ünneplése is tortával:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

mi anyával

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

a család többi része

A bejegyzés trackback címe:

https://kislurko.blog.hu/api/trackback/id/tr482091859

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása