Kis lurkók naplója

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Linkblog

Én is itt vagyok!!

2013.05.05. 14:52 - csikilany

Címkék: terhesség pocak tesó

Hahó! Ífjabb kislurkó is jelentkezik anyu pocakjából!

Valentin napon költöztem ide, és a fehér köpenyes bácsi szerint november elején találkozok majd nagylurkóval és anyáékkal. Addig idebentről igyekszek feltérképezni a kinti helyzetet... :o)

Már izgek, mozgok rendesen. Csinálom a helyet, bár a tesóm már egész jól előkészítette anno, így nekem már könnyebb dolgom van. A 12 hetes ultrahangon integettem is anyáéknak. Méreteim: CRL (ülőmagasságom): 6 cm, BPD (koponyám): 2.1 cm, a tesóm 12 hetes méreteihez hasonlóan. Anya pedig 58.5 kg (első mérés 11 hét + 2 naposan).

teso.png

Anya néha érzi is már a kis mozgásaim, de csak ha nyugalmi állapotban van és figyel. A 12 hetes vizsgálaton érezte először (bár ebben nem volt akkor még biztos), amikor a fehér köpenyes bácsi jól megbökött az ultrahang fejjel, hogy meg tudjon vizsgálni, én meg jól visszaboxoltam neki!

A tesóm már nagyon várja, hogy ölébe vehessen, ringathasson, és mindenféle dolgokat csinálhasson velem kedvére... Erre még fel kell készülnöm a maradék fél évben, hogy fel tudjam vele venni a harcot, bár egyelőre még örök győztesnek tűnik...

A bejegyzés trackback címe:

https://kislurko.blog.hu/api/trackback/id/tr605282143

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása