Kis lurkók naplója

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Linkblog

Ismét Csíkban jártam...

2011.11.11. 12:57 - csikilany

Címkék: baba csík

A csíki kiruccanást ezúttal éppen 15 hónaposan kezdtem, ugyanis aznap reggel érkeztünk, amikor éppen 15 hónapja születtem...

Első nap otthon pihengéltünk, de második nap már rögtön kocsiba ültünk, és mikor dédimamáék kapuja elé értünk, én elaludtam. A szokásos rövid alvásimat meghazudtolva most jó hosszat aludtam, mert tudtam, hogy mindenki rám vár az ebéddel. Hát várjanak csak nyugodtan, gondoltam magamban :oP
De amikor felébredtem, hát nem örültem az idegen helynek és embereknek, és csak akkor nyugodtam le és ejtettem meg az első mosolyt, amikor egy szép nagy terített asztalhoz ültettek, és mindenféle finomságot raktak a tányéromba. Aztán már hoztam is a szokásos formámat, huncutul mosolyogtam mindenkire, és megmutattam, milyen ügyesen eszek.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Miután jót ettem, játszottam is! 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Aztán az állatokkal is barátkoztam kicsit...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


A kacsákat még haza is hajtottam

Végül pedig fociztam is :o)

November elsején világítottunk a földalatti rokonoknak:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Az utána következő napokban pedig sok gyerekkel találkoztam...

A Nagy lányoknak mindenféle csudajó játékaik vannak:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


De a Dánél gyerekeknél is sok érdekesség akadt:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Grétinél is jót játszottam, meg is szeretgettem érte:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

És Gergő is kapott egy simit, mert az ő játékaival is játszhattam:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tamáska pedig engem szeretgetett meg annyira, hogy amikor én puszit akartam neki adni, akkor is ő adott nekem :o)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

Tamáska mindig meg tud lepni...

 

 

 

 

 

 

 


 

 

Még két kezes, de lehet majd négy is belőle...

Végül Attilával is találkoztam, aki eddig a határokat szelte a nagy kamionjával:

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Nagyokat fürödtem:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Nagyokat ettem:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hancúroztam Vera mamával és Gergő tatával:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 


Falhoz szorítottak

Ott is sokat énekeltem a "Kicsi kutya tarkát":

A kisbabát pedig elringattam, megetettem, megitattam, szóval gondját viseltem, ahogy anya szokta velem :o)

 

Na és szokás szerint sokat hancúroztunk:

A bejegyzés trackback címe:

https://kislurko.blog.hu/api/trackback/id/tr893370541

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása