Kis lurkók naplója

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Linkblog

Négy hónapos lettem

2010.11.29. 18:40 - csikilany

Címkék: hónap baba

És amikor közeledtünk a bűvös 5:54 órához, jöttek a csúnya manók is. Így ezt is hasfájással ünnepeltük, hát mi mással...

De mostmár szeretném felhívni a manók figyelmét, hogy 4 hónapos lettem, békén lehetne már hagyni engem! Tessék másik áldozatot keresni és nem ám minden éjjel engem meglátogatni!

Az elmúlt hónapban olyan sokat változtam, hogy anyáék nem győznek dicsérni :o)

Hason már sokáig elvagyok, szépen emelem a fejem folyamatosan tartva, és a karjaimmal is egyre szebben tartom magam. A fejemet pedig mar oldalfekvésben is szépen felemelem. Sosem szerettem feküdni, de mostmár mániám lett a felülés, minél előbb meg kell tanulnom, mert az ősök nem engedelmeskednek olyan készségesen mint reméltem...

Már párszor elaludtam este magamtól. Anyáék nagyon büszkék rám! Nappal is hagyom, hogy anya letegyen a kiságyba, és alszom egy keveset (néha egy órát is!).

Hagytam anyut muffint is sütni egyik nap, én a hintából figyeltem ügyesen.

Néha a kiságyban is elfoglalom magam egyedül a sok játékkal és látnivalóval, de azért rá-rászólok anyára, hogy közben nézzen már be hozzám, sose lehet tudni ezeknél az ősöknél mire képesek...

Mindent megfogok, amit elérek, lerántom a rénszarvast is a hűtőről, mindent megkóstolok, csak hogy tudjam kivel-mivel van dolgom.
A tükörben levő kislánnyal is kezet fogunk már, jó pajtások vagyunk :o)
A lábam is nagyon szeretem, sokat kóstolgatom pelenkázás közben, a pelenkázás idejét rendesen megnyújtva ezzel. De a mancsomat szeretem a legjobban a cici után, ráadásul azt bármikor megkapom, nem rejti el anyu előlem :o)

Egyre többször voltam vásárolni mostanában, ahol nem mindig tűrtem, a babakocsiból való szűkös kilátást, látnom kellett a sok embert és a sok színes dolgot, így hát kikönyörögtem magam :o) Sok mosolyt, tátott szájat és aranyos megjegyzéseket gyűjtöttem be :o)

Szeretek játszani anya arcával, legjobban az orra tetszik :o) Apa kezét fogva pedig mindig felülök és felállok. Jó móka ez...

Másik kedvencem: beszélgetek apával és mondókázok anyával. Énekelni még nem tudok, de szorgosan tanulok anyát figyelve tágra nyílt szemekkel. Tetszik nagyon! Ha nagy leszek, én is sokat fogok énekelni :o)

A napokban megnéztük azt a hideg fehér izét odakint, ami sajnos elég hamar eltűnik mindig, pedig anyu szerint az egyik legjobb dolog. Engem azért még annyira nem hozott lázba, békésen szundítottam a babakocsiban.

Ja, és anya elővett valami bigyókat dobozokból, aztán kidiszítettük a lakást. Valami Mikulás bácsiról meg Jézuskáról beszélt. Azt mondta hamarosan találkozom a Mikulás bácsival, s hogy a Jézuska szülinapján ajándékot hoznak majd az angyalkák. De mi az a szülinap? S miért a Jézuskáé? Csináltunk Adventi koszorút is, már az első gyertyát meg is gyújtottuk. Anya meg narancsot és fahéjat szagoltat velem, de még nem tudom mit akar ezekkel... Mindenesetre érdekes a dolog, tetszik :o)

És ebben a hónapban megszületett Dávid is végre, akivel remélem jó barátok leszünk, és gyakran találkozunk. Nagyon vártam már!

Viszont amit ki kell panaszkodjak... Lefizetnek egy nénit, hogy kínozzon! Apa szépen lelép itthonról, a gyáva nyúl a könnyebbik utat választja. Anya viszont kegyetlenül elnézi ahogy én sikítozok, ordibálok, és menekülni próbálok, de nem akar megmenteni! Be akarja nekem magyarázni, hogy a javamra válik ez... A néni minden porcikámat bántja, de legjobban a karjaim és a nyakam fájnak. Azt mondják, feszesek az izmaim. Hát naná, erre gyúrtam 9 hónapon át, de még idekint is! Feszes izmokat akarok, nem narancsbőrt! Most mindent jól elrontanak nekem...

Ráadásul még egy másik helyre is járunk néha, ahol a fejemet pakolják körbe mindenféle izével, jajj, hogy nézhetek ki... De hiába tiltakozom minden erőmmel, nem tudom őket megállítani. És figyelik, hogy mit csinál az agyam! Na még ilyet... Ahelyett, hogy a csúnya manókat írtanák már ki végre, hiszen ők az oka mindennek!

Itt tartok mostanság:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
Így kezdem a felülést

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
Locsi-pocsi

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hahó

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Jajj de fincsi mancsom van!

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

Jééé, ott a kislány anyával meg apával :o)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Már nem is utálom annyira...

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Elfordultam hasról, így most büntiben vagyok... Sebaj jól megkóstolom ezeket a játékokat is! Eddig nem is láttam őket...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Anya mit csinálsz mindig azzal a fekete izével? És miért bohóckodsz közben nekem?

A bejegyzés trackback címe:

https://kislurko.blog.hu/api/trackback/id/tr332481806

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása