Kis lurkók naplója

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Linkblog

13 hónap

2017.01.05. 14:20 - csikilany

Címkék: hónap Dani

Sokat csibészkedek mostanában; hancúrozok és rosszalkodok.

Szeretek bujócskázni és kukucskálni, szeretek mindenre felmászni (már a székre is fel tudok!!), mindent kipakolni és szétdobálni, szeretek a lányokkal játszani. Szoktam olyat is, hogy ha anya ül, térdel vagy guggol, gyorsan odamászok a hátához és hol egyik oldalán kukucskálok ki hol a másikon. Nagy huncut vagyok :o)

A mikró nagyon érdekel, de igazából minden kütyüt szeretek megvizsgálni.

Ha valaminek nem örülök, egyre mérgesebben és hangosabban kiabálok. Néha még a földre is lefekszem és úgy mérgelődök (megy a hisztiiii). Nagyon fel tudom kapni a vizet!

Nem szeretek a babakocsiba beülni, minden alkalommal megfeszítem magamat és ordítok, amikor betesz anya. Ugyanez az etetőszékbe ültetéskor is, s aztán ha előkét tennének a nyakamba, végképp kiborulok, ráncigálom le a nyakamból. Az etetőszék tálcája ellen is tiltakozok, tolom el a kezemmel, ahogy csak bírom. És bizony jó erőben vagyok! Azért anya még valahogy kicselez, de az előke harcban sokszor enyém a győzelem.

A zenére továbbra is vagy táncolok, vagy ugrálok, vagy tapiskolok, vagy ha etetőszékben/autósülésben ülök, vagy anya kezében vagyok, akkor kezeimmel, lábaimmal kapálózok.

Ha anya rám kacsint, én visszakacsintok neki, persze egyelőre még két szemmel, de ezt máskor is csinálom csak úgy, ha rámmosolyog valaki és én huncutul visszamosolygok.

Értem a "forró" szó jelentését. Ha anya azt mondja, hogy forró, akkor óvatosan hozzáérintem a mutatóujjam az ételhez, és gyorsan el is kapom.

Bár a jobb alsó kettes fogam még nem bújt ki, de jönnek már a kisörlők, elsőként a bal felső. Egyre jobban bezavarnak az alvásba (nem mintha amúgy jó alvó lennék).

Már nagyon sokat lépegetek bútorok mellett, és a hónap második felében már meg is állok pár másodperc erejéig kapaszkodás nélkül, de még lépek is kapaszkodótól kapaszkodóig egyet.

Sokszor mászok úgy, hogy tele a két kezem és csak a térdeimen csoszogok (később már üres kézzel is és hosszabb távon is), de olyan is megtörtént,hogy egyik lábbal térden,másikkal talpon csoszogtam a székhez.

Ha szert teszek papírzsebkendőre, széttépkedés előtt tartom mindenki orrához,hogy fújják ki és közben szimatolok.

Rázom a fejem,hogy nem kérem,amikor anya vmit a számba tenne de nem szeretném. És újra mondom, hogy "hamm", amikor eszek vagy etetem anyát (mert azt is szeretem csinálni újabban).

Sokat berregek.

A bejegyzés trackback címe:

https://kislurko.blog.hu/api/trackback/id/tr7711970639

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása