Kis lurkók naplója

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers

Linkblog

11 hónap

2016.11.17. 22:54 - csikilany

Címkék: hónap Dani

Ebben a hónapban el kezdtem lépegetni bútorokba kapaszkodva, tili-tolival, etető székkel (magam előtt gurítva).

Ha ugat valamelyik szomszéd kutya, én is rögtön rákezdek hm hm hm hm hm 

Anya cuppantásaira visszacuppantottam kétszer is, utána pedig nagyot mosolyogtam neki (de aztán azóta nem ismételtem meg)

Szeretek fogócskázni (kacagva mászok nagyon gyorsan). Főleg a lányok szoktak kergetni, de néha anya is utánam szalad.

Ha megszólal a zene, és rögtön ugrálok.

Mindenáron egyedül szeretnék enni (kanállal is próbálkozok), és csak falatkákat csipegetek (gyümölcs vagy főtt zöldség darabokat, husit apróra vágva, stb), pépesített és összetört kaját nem eszek meg.

A konnektor és a konnektorba dugott kábelek a kedvencem, ha valami be van dugva, én rögtön kihúzom és próbálom visszadugni. Hiába mondják, hogy nem szabad és visznek el onnan.

Sokat kocsizok. Főleg a nagy zenélő autót szeretem tologatni.

Megtanultam a lépcsőn és az ágyról is ügyesen letolatni. Egyszer le is jöttem az emeletről anyához, aki gyümölcsért szaladt le, és rábízott a nagytesókra, ők meg jól nyitva hagyták az ajtót, így én szépen kisurrantam és ügyesen lejöttem a lépcsőn. Anya csak az utolsó lepcsőfokokon vett észre, a szívbajt hoztam rá.

A bejegyzés trackback címe:

https://kislurko.blog.hu/api/trackback/id/tr5211746899

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása